Wednesday, July 21, 2010

دانلود فول البوم های ایرج بسطامی

دانلود البوم سکوت



تصنیف ای عاشقان .1

چهارمضراب ـ تار .2

تصنیف می جوانی .3

تکنوازی تار .4

مقدمه .5

ساز و آواز .6

تصنیف بخت همراه .7

ساز و آواز .8

تراک 9 .9

تراک 10 .10

تراک 11 .11

تراک 12

 
 
دانلود البوم رقص اشفته

۱ . همه دردم
۲ . قطعهٔ رقص آشفته
۳ . گل پونه ها

۴ . نوشانوش 

۵ . حریر مهتاب

۶ . شباهنگام

۷ . رشته مهر

۸ . هستی من

۹ . آواز چهارگاه

۱۰ . چه دلها


 
دانلود البوم مژده بهار 


رنگ اصول .1

ساز و آواز .2

خزان .3

تکنوازی سنتور ـ ساز و آواز .4

سماع آوا .5

ساز و آواز .6

چهارمضراب شور ـ طالح اگر مدد دهد .7

ساز و آواز .8

گریلی .9

ساز و آواز .10

تصنیف گلزار .11



دانلود البوم موسم گل


۱. گریه کن
۲. موسم گل
۳. جامه دران
۴. سل کلارنت
۵. سلسلهء موی دوست



دانلود البوم فسانه


فسانه .1
مقدمهٔ ابوعطا .2

تصنیف .3

چهارمضراب ابوعطا .4

ساز و آواز ابوعطا .5

چهارمضراب حجاز .6

ساز و آواز حجاز .7

تصنیف هزار جهد .8

تصنیف چرخ نیلوفری .9

ساز و آواز راست پنجگاه .10

تصنیف راک .11

ساز و آواز راک .12

تصنیف دانی خودم دولت .13

چهارمضراب راست پنجگاه


 
دانلود البوم افق مهر 


پیش درآمد همایون .1

تصنیف افق مهر .2

ساز و آواز .3

تصنیف خوش نوای بی نوا .4

ساز و آواز .5

بیات راجه .6

تصنیف مست و خرابات .7

تکنوازی سه تار ـ همایون .8

تکنوازی بربط ـ تصنیف دلم ای وای دلم



دانلود البوم بوی نوروز 


تصنیف اصفهان .1

تصنیف باد شبگیر .2

چهارمضراب .3

مقدمه بوی نوروز .4

ساز و آواز .5

جنگ و صلح .6

تکنوازی سنتور .7

چهارمضراب .8

ساز و آواز .9

تصنیف بوی نوروز .10


 
دانلود البوم وطن من 


تصنیف وطن من .1

چهارمضراب مخالف .2

ساز و آواز .3

تصنیف سرو بلند .4

پیش درآمد .5

درآمد .6

جنگ و صلح .7

تصنیف سمن بویان .8

چهارمضراب




دانلود البوم تحریر خیال 



دانلود البوم ظهور



دانلود گلچین ترانه های ایرج بسطامی 




دانلود البوم افشاری مرکب 



دانلود
 

No comments:

Post a Comment